فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در تعدادی ازروستا‌های شهرستان ساوجبلاغ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  افزود: ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند سارقان در گروه‌های ۳ نفره در ساعات پایانی شب به باغ و ویلا‌های روستا‌های اطراف ساوجبلاغ دستبرد زده و بلافاصله محل را ترک می‌کنند.

سرهنگ سلیمانی گفت: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه هر ۳ سارق شده و در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاه شان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با اشاره به این که سارقان به ۳۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرده اند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل سیم، کابل برق، تلویزیون و سایر لوازم منزل خبر داد.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که تحقیقات در خصوص کشف سایر سرقت‌ها و دستگیری سایر همدستان و مالخران ادامه دارد،گفت: در این زمینه یک نفر مالخر دستگیر و مال باختگان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به این که تعامل ۲ سویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری امنیت پایدار در جامعه است افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.